Nie będę się rozpisywać, bo zaraz będzie Kinga :) I nauka poszła w chhh..............
* * *
| MOJA PIĘKNA ZOBACZ CO TU MAM |
| HEEEEEHEEEHE xd |
![]() |
| NIEDZIELNA KOMUNIA K:)))) |
![]() |
| :*:*:* |
![]() |
| LUBIMY TAKIE WŁOSKI :( |
![]() |
| DLA MAMCI:)) |
egzamin praktyczny:za 7 dni
teoretyczny:za 20 dni
ostatni dzień lekcji:za 22 dni
imprezka wioli:za 22 dni
imprezka fornala: za 25 dni
moje urodziny:za 30 dni
zakończenie:za 31 dni
wesele:za 46 dni
jezuuu lecę już paaaaa




Brak komentarzy:
Prześlij komentarz