 |
| koktajl jabłko+pomarańcza+gruszka+pół banana+natka pietruszki |
 |
| kasza gryczana, mieszanka gotowanych warzyw i odrobina kurczaka na parze w ziołach prowansalskich |
 |
| kasza manna z jagodami, pychota! |
 |
| 1/2 bułki ze szpinakiem, pół pomidora jajecznica bez tłuszczu z warzywkami |
 |
| tea time, hospital time |
 |
| jak zawsze mądra ja, na matematyce; z palcem... czyj to palec? |
 |
| matma cz2 |
 |
| zrobione wczoraj, studniówkowe! |
 |
| RIAF |
 |
| jejku, to chyba za 2 miesiące temu! |
 |
| łapacz snów, z weihnachtsmarkt |
 |
| taki pyszny obiadek! mix gotowanych warzyw, z kurczakiem i buraczkami |
 |
| moje nowe, poranne uzależnienie |
 |
| syto, bo niedzielnie :D kotleciki sojowe (oj było roboty, ale warto) +marchewka z groszkiem i babcine ogóreczki |
 |
| moje własne <3 |
 |
| Zabawy na lekcjach, czyli robienie dziur w paluchach i wykonywanie zdobień :D |
 |
| taka kolacyjka |
 |
| pink, malowanie zamiast nauki, jak zawsze... |
 |
| omlecik z porem i papryką |
 |
| jabłko, banan, pomarańcza i obowiązkowa natka pietruszki |
 |
| pierś z kurczaka z ziołami i...co widać |
 |
| owsianka, czyli moje uzależnienie śniadaniowe, jedyne co zmieniłam, to jogurt, na 0% |
 |
| omomomom... naleśniczek bez cukru i tłuszczu, z białym serkiem i mandarynką <3 |
 |
| jedne z ostatnich |
 |
| panacakes z jagodami i mandarynką (z twarożku, żółtka, dwóch białek i dwóch łyżek mąki żytniej razowej-prościzna) |
 |
| nuuudny szpital |
Dzisiaj przychodzę tu ze zdjęciami, które ostatnio pojawiły się na moim telefonie. Czas tak szybko leci, mamy już 31.
To był miesiąc bez słodyczy, fast foodów itp!
W czwartek zrobiłam sobie cheat day i zjadłam najpyszniejszego cukierka na świecie... :D

A tymczasem trwamy dalej. W tym tygodniu ćwiczenia ograniczone z racji, że byłam w szpitalu, ale od poniedziałku jedziemy dalej, jeśli wszystko na to pozwoli :D
A poza tym to zaczynamy ferie! Przed nami 16 dni, pięknych dni! Planów brak, poza małymi spotkaniami, które mam nadzieję ogarniemy jak najszybciej...
A dzisiaj studniówka! Już wprowadzam się w taneczny nastrój :D
Uciekam, bo już 9:20!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz