sobota, 31 stycznia 2015

#telefonowe

koktajl jabłko+pomarańcza+gruszka+pół banana+natka pietruszki

kasza gryczana, mieszanka gotowanych warzyw i odrobina kurczaka na parze w ziołach prowansalskich
kasza manna z jagodami, pychota!
1/2 bułki ze szpinakiem, pół pomidora jajecznica bez tłuszczu z warzywkami
tea time, hospital time
jak zawsze mądra ja, na matematyce; z palcem... czyj to palec?
matma cz2
zrobione wczoraj, studniówkowe!

RIAF
jejku, to chyba za 2 miesiące temu!
łapacz snów, z weihnachtsmarkt
taki pyszny obiadek! mix gotowanych warzyw, z kurczakiem i buraczkami
moje nowe, poranne uzależnienie
syto, bo niedzielnie :D kotleciki sojowe (oj było roboty, ale warto) +marchewka z groszkiem i babcine ogóreczki
moje własne <3
Zabawy na lekcjach, czyli robienie dziur w paluchach i wykonywanie zdobień :D
taka kolacyjka
pink, malowanie zamiast nauki, jak zawsze...
omlecik z porem i papryką
jabłko, banan, pomarańcza i obowiązkowa natka pietruszki
pierś z kurczaka z ziołami i...co widać
owsianka, czyli moje uzależnienie śniadaniowe, jedyne co zmieniłam, to jogurt, na 0%
omomomom... naleśniczek bez cukru i tłuszczu, z białym serkiem i mandarynką <3
jedne z ostatnich
panacakes z jagodami i mandarynką (z twarożku, żółtka, dwóch białek i dwóch łyżek mąki żytniej razowej-prościzna)
nuuudny szpital
Dzisiaj przychodzę tu ze zdjęciami, które ostatnio pojawiły się na moim telefonie. Czas tak szybko leci, mamy już 31.

To był miesiąc bez słodyczy, fast foodów itp!
W czwartek zrobiłam sobie cheat day i zjadłam najpyszniejszego cukierka na świecie... :D


A tymczasem trwamy dalej. W tym tygodniu ćwiczenia ograniczone z racji, że byłam w szpitalu, ale od poniedziałku jedziemy dalej, jeśli wszystko na to pozwoli :D
A poza tym to zaczynamy ferie! Przed nami 16 dni, pięknych dni! Planów brak, poza małymi spotkaniami, które mam nadzieję ogarniemy jak najszybciej...
A dzisiaj studniówka! Już wprowadzam się w taneczny nastrój :D

Uciekam, bo już 9:20!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz