niedziela, 28 czerwca 2015

19 lat minęło jak jeden dzień!

Starość nie radość? Jak to nie! Kocham urodziny <3 A te były szczególną udane! Dziękuję wszystkim, którzy przyczynili się do tego, że ten dzień był wyjątkowy. Zdjęcia muszą być, więc dodam niżej.























Kilka ostatnich faktów:
1. Zakończenie roku szkolnego 2014/2015 i świadectwo z czerwonym paseczkiem! 4,9. Co za kujonka ze mnie no nieeee...
2. 25, 26, 27 to duuuuużo cheatowskiego i niezdrowego żarcia, ale jak się bawić, to się bawić :D Od jutra czysta micha!
3. Po powrocie z urodzin spałam niecałe trzy godziny, po czym wstałam i ruszyłam z Paulą do pracy. Taka praca to mi się podoba! Co tam, że wróciłam po 25 h i cały czas byłam na nogach... Co tam, że plecy mnie bolą, a na ciele znalazłam 13 siniaków... Mogłabym to powtórzyć :D
4. Jutro idę do szpitala, ale jak wrócę, wykuruję się i rozruszam to wskakuję na rolki i uczę się jeździć, żeby śmigać z prędkością pędziwiatra :D Dzisiaj była jazda próbna, ale na razie jest średnio, żeby nie mówić, że źle :D
5. Odliczanie do wyjazdu nad jezioro czas zacząć! 11 dni!

1 komentarz: