poniedziałek, 15 czerwca 2015

*Odświeżamy bloga*

a co to za zachlane osóbki? dzień dziecka, koncert Bednarka, cała mokra i lepka ja - jakkolwiek to brzmi :D
pieczemy pieczemy! czyli owsiane, zdrowe słodkości


right XD


jaglane pankejkowe szaleństwo poleca się na drugie śniadanie :)
***
Kurcze, tak rzadko tu piszę. W sumie to zależy mi tylko na przechowywaniu zdjęć tutaj, jakiś wspomnień i generalnie innych głupot. Dużo się pozmieniało i ciągle ZMIENIA.
Wszystko wychodzi na lepsze. Aż się sama dziwie swojej ambicji i organizacji. Kiedyś było inaczej, totalny chaos w głowie i wokół. Chyba jednak wolę obecne "JA". Tu gdzie jestem - czuję się dobrze, czuję się lepiej niż kiedykolwiek wcześniej i czuję się sobą. Komentarze osób nic dla mnie nie znaczących po prostu mam w dupie. Koniec z toksycznymi znajomościami. Koniec z naginaniem własnych planów i zamierzeń, by innym sprawić przyjemność. To ja decyduję, na co mam ochotę i co zrobię z własnym życiem.
***
Co u mnie? Raz totalne szaleństwo, spontan i czerpanie z życia po całości. Innym razem zaszywanie się w domu, w czterech ścianach i spanie. Jakbym miała opisać ostatni czas w słowach to z pewnością byłyby to: GOTOWANIE, MILION BADAŃ, ODPOCZYNEK, ORGANIZACJA.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz